reklama

Svätý pragmatizmus?

Tak som si lajsol jednu internetovú diskusiu za druhou a všade je to isté - Mikloškovi chýba pragmatizmus. No a?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Veď práve preto je nenapodobiteľným kandidátom a politikom ktorý týmto postojom získal na svoju stranu časť voličov. A tí by sa mali tesne po tom ako mu dali hlas pozerať na to ako opúšťa svoju dlhú neporušenú líniu politiky? A čo je vlastne pre vás pragmatizmus? Že mal na chvíľu zabudnúť na to kto je, akú politiku robí, v čo verí a podporiť kandidáta z úplne opačného spektra politiky? Pretože Radičová je z úplne opačného spektra politiky. Nemyslím tým že ide o rozdiel politickej kultúry, ide o rozdiel vnímania sveta. Veľmi ma mrzia všetky tie šialené výroky internetových provokatérov, že Mikloško radšej podporí Gašparoviča ako Radičovú. "Že toto je tá kresťanská láska v praxi???" Som citoval samonasierača z fóra. Ale to si môže dovoliť povedať naozaj len slabomyseľný človek alebo cynický manipulátor. Je nechutné to mediálne križovanie Mikloška, založené na skutočnej nenávisti voličov Ivety Radičovej. Ja ich chápem, ale vonkoncom mi to nie je blízke. A keď k tomu pridám tie reči že doteraz som si vážil Mikloška, ale tentokrát si to u mňa posral, tak sa teda pýtam, že prečo ste si ho vážili? Veď to bola potom iba póza!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jasné že som volil Mikloška. Ale nie tak celkom jasné mi je, či budem voliť v druhom kole. Ak budem, tak určite Radičovú. A nijakého Gašparoviča ako hovoria politológovia a píšu nickovia. To si ozaj vyprosím.

Andrej  Palko

Andrej Palko

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Herec na zlomenej nohe Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu